onsdag 7 december 2011

Fullt upp

Hej!

Uppdateringen har inte varit den bästa men jag håller bloggen gående genom listan och när jag orkar och har lust kommer det upp lite annat också.
Då bloggen till största del handlat om min prins så blir det lite annan riktning hädanefter men jag hoppas att ni hänger på ändå?

Mamma ska försöka komma igång med Svea nu under jul ledigheten och går allt bra är planen att hon får flytta upp i början av februari, så nu håller vi alla tummar vi kan för att lilla bus ska sköta sig och vara lika duktig som storebror.

Igår började jag dagen med att köra upp hit, sen direkt till jobb. Igår hade vi personalfest och jag fick pris som årets rookie. Dom små sakerna livar verkligen upp just nu och lite uppskattning gör det lättare att orka kämpa vidare : )

Söta lilla bus 

Inga kommentarer: