torsdag 22 december 2011

Ridit

Hej!

För några dagar sedan bestämde jag träff med en av tjejerna i stallet och fick rida en av hennes fina ponnyer. Det var så himla kul att få sitta på en häst igen, att få känna doften och bara njuta av lugnet ute i stallet.

Jag klättrar lite på väggarna just nu av tristess över att inte ha en egen häst att jobba med. Jag hoppas inte det dröjer allt för länge innan jag har något "eget" igen.
Vi har absolut kaos på jobbet just nu vilket är riktigt skönt då det kräver full fokus. Mina tankar hinner då inte vandrar iväg.

Imorgon har jag mitt sista pass på min nio dagars vecka och det avslutas som sagt med en biltur hem. Hemma är hela familjen samlad för lite jul mys. Har inte träffat alla på en gång på flera månader så det ska bli himla mysigt.

Min fina familj

Inga kommentarer: