tisdag 20 december 2011

Tråkig uppdatering

Hej!

Jag ber om ursäkt för både dålig och tråkig uppdatering. Min prins var halva bloggen och eftersom han inte finns längre tappade bloggen sin "huvudperson". Tyvärr kommer bliggen ligga lite på sparlåga nu under jul/nyår och flytten men sen blir det fullt ös igen.

Det ser ljust ut på hästfronten och allt talar för att jag om några veckor återigen har en häst att arbeta med. (och då får bloggen också en ny huvudperson) På ett eller annat vis blir det ett projekt, vilket är det som jag gillar bäst så jag ser återigen fram emot 2012!

Jag kommer nog aldrig helt kunna acceptera det som hände min prins och det hål som han lämnade kommer aldrig riktigt kunna fyllas. Han var och förblir min ankunge som tyvärr aldrig fick bli den svan han egentligen var.

Inga kommentarer: