söndag 1 januari 2012

Första dagen

Hej!

Gårdagen var fantastisk på alla sätt, god middag, fint vin, grym utgång men inte minst dom bästa vännerna man kan ha! Snabbt sammanfattat så levererade Jönköping big time! 

Detta var den bästa nyårskvällen/natten någonsin och nu ska jag hålla tummarna för att 2012 fortsätter på samma spår. När vi var ute igår insåg jag hur fantastiskt nära vi är och hur extremt många interna skämt vi har. Att springa runt på dansgolvet och kasta en osynlig boll till varandra är för oss helt normalt och det är nog det jag uppskattar mest med mina fina. Vi kan gå all in och vara hur töntiga som helst tillsammans och det är aldrig någon som backar utan alla är alltid med på noterna.

Stort tack till er alla som var med och gjorde kvällen oförglömlig!
Jag sammanfattar nog kvällen lättast med bilder




Inga kommentarer: