torsdag 26 januari 2012

På riktigt

Hej!

Idag var sista dagen på min utbildning så från och med imorgon ska jag klara mig helt själv. Tur för mig att jag har super fina arbetskamrater som jag kan fråga när jag blir förvirrad. Vilket jag lär bli både en två och hundra gånger.

Efter jobb åkte jag ut till stallet för att samla ihop dom sista sakerna efter min prins. Bus är minst två storlekar mindre så varken hans träns, täcken eller skydd kommer passa henne så lika bra att ta med allt hem och byta mot mindre.
Efter jobb imorgon kör jag och lilla bilen mot Ljungbyhed. Som vanligt blir det intensiva dagar när jag åker hem och det är långt ifrån att jag hinner med allt som jag vill. Imorgon blir det födelsedags middag för min bror och på lördag är det Heddas tur. På lördag kväll väntas utgång så jag får även tillfälle att träffa mina fina brudar.

Förhoppningsvis bjuder söndag förmiddag på mys med Mona (om damen är på humör vill säga, det kan man aldrig vara säker på). Hoppas också hinna med Sture, dags för honom att lära sig lite basic saker såsom träns, skydd, frisering mm.

Helgen avslutas med det bästa, vi lastar Bus och kör hit henne : )

Syns det att dom är släkt? 

Inga kommentarer: