onsdag 4 januari 2012

Tomt

Hej!

Här sitter jag i en tom lägenhet. Eller tom och tom det står påsar, väskor och låder staplade överallt. Imorgon kommer mina underbara föräldrar upp för att hjälpa mig flytta till mitt place.
Insåg igår att även om jag fyllde min bil till bristningsgränsen hade det tagit en mindre evighet för mig att flytta själv. På en vända med min bil fullproppad lyckades jag endast få dit mina ridkläder...

Annars går livet lite sådär just nu. Lilla Bus gör inte dom framsteg som jag hoppats så just nu ser det mörkt ut på hästfronten. Jag som ställt in mig på att ha häst igen om en månad men vi får se, kanske hon en dag vaknar upp och känner för att vara ridhäst igen, vem vet?
Utbildningen på jobbet går sådär, det är så himla mycket att lära sig och jag vet inte hur jag ska få in allt?! (Det kan inte alls vara så att jag har för höga krav och vill kunna allt direkt, nejdå inte alls)

Nu blev jag på tok för negativ och tråkig så nu känner jag att det är dags för pepp listan på I-poden och packa det sista i ett rasande tempo så jag kan belöna mig själv med glass, te och lite tre kronor : )

Bild tagen för exakt ett år sedan. Mitt liv såg ganska annorlunda ut då

Inga kommentarer: