tisdag 7 februari 2012

På promenad

Hej!

Imorse tog jag på mig ett extra lager, (termometern visade -17 men jag klagar inte) och åkte till stallet. Jag och Bus gick en promenad och hon verkade gilla läget. Hon hittade såklart en miljon saker att blåsa upp sig över men hon höll sig hela tiden på sin plats.

Jag känner mig lite tjatig men jag måste säga att hon växer för varje dag. För ett par veckor sedan var det väldigt bökigt att ha henne ensam i stallet men nu lämnar hon sina kompisar i hagen och följer glatt med in i stallet för att stå helt still under tiden som jag borstar och fixar.
Hästar kan komma och gå och idag höll dom på att bygga om på loftet (vi ska få ett fikarum) så det lät ganska mycket över henne men hon behöll lugnet hela tiden.

Efter stallet åkte jag direkt till jobb för att gå mitt hat pass som jag även går imorgon och på torsdag. Det är bara att gilla läget och se glad ut : )

Lilla Bus på promenad 

Inga kommentarer: