torsdag 9 februari 2012

Tröttast i stan

Hej!

Jag är nog en av dom tröttaste i hela Jönköping just nu. Efter en natt där sömnen inte ville infinna sig ställde jag om klockan i morse och sov en timme extra vilket innebar att Bus inte fick någon promenad. Jag kunde helt enkelt inte förmå min kropp att lämna sängen (dåligt samvete, check!).

Jag hann i alla fall mysa med Bus en bra stund i hagen och hon såg inte alltför ledsen ut över att få ännu en dag i hagen. Ledig i helgen plus bättre schema nästa vecka innebär betydligt mer tid i stallet vilket kommer dämpa mitt dåliga samvete.
Tyvärr kommer var fjärde vecka bli just en dålig häst vecka men jobba behöver man och så fort man kan rida ute igen kommer allt bli lättare.

Eftersom fredagar innan ledig helg innebär kortare arbetspass kan jag åka till stallet efter jobbet imorgon vilket gör att jag ska sova onödigt många timmar och försöka ta igen lite förlorad sömn : )

Nassi nass på er

Inga kommentarer: