tisdag 6 mars 2012

Sex kvart i timmen

Hej!

Så fort jag kom igång på jobbet blev jag precis som jag trott mer pepp och dagen har gått relativt fort och smidigt. Börjar få lite mer att göra nu när vädret är bättre och det är bara kul. Jag trivs som bäst när det är full rulle på jobbet. När vi började stänga kände jag av hur trött jag var så cykeln får sova ännu en natt i stan och jag tog bussen hem.

Nu är jag helt slut och planerar att sova sex kvart i timmen så jag vaknar helt utvilad imorgon.
Förresten fick jag en påminnelse i söndags, tänk vad några rader på en mobil skärm kan göra en glad, vist är det konstigt hur något så litet kan göra så mycket?

Morgondagen blir en repris av dagen och ärligt talat så kunde jag haft det sämre : )

Feel good bild på finaste Pocce 

2 kommentarer:

Stefan sa...

Aaaaawh - Pocce!

Mulle sa...

Finfin bild på den "fula" hästen :)!
Vad var det som gjorde dig så glad?