söndag 29 april 2012

Vår?

Hej!

Idag fick äntligen lilla Busan av sig täcket, om än bara för två dagar så såg hon väldigt nöjd ut och rullade sig fler gånger. Nu får ni en lite mer utförlig rapport från i fredags.
Då jag kan väldigt lite om löshoppning får jag hela tiden prova mig fram men denna gången kändes det som vi verkligen fick till det. Jag börjar bli klar över hur jag ska supporta henne på bästa sett och då fick hon till några riktigt fina språng. Hon är inte på något vis flashig i sin hoppning men hon är klok, rättar sig bra och tar sig över på ett enkelt sätt. Så länge hon inte spänner sig är hon rätt fin den där lilla damen.
Det ska bli kul att visa henne men samtidigt så har jag inga förväntningar alls utan genomför hon bara testet utan att det slår slint i huvudet på henne kommer jag vara nöjd. Att få bra poäng är såklart en rolig bonus men målet är inte att hon ska vara som bäst nu, det får ju gärna vänta ett par år.

Imorgon ska jag ta mig an projektet badning och det kan sluta lite hur som men skam den som ger sig. Trots att hon är envis och ilsk så kommer jag vara lite värre : )
Anledningen till badet är att det på torsdag är genrep inför tre års och eftersom jag har världens finaste föräldrar och bästis så kommer dom upp och visar henne då jag är tvungen att jobba. Finns inte ord som räcker till för att beskriva hur fina ni är.

Snart dags för Svea att visa upp sig 

Inga kommentarer: