lördag 20 oktober 2012

Sista dubbeln

Hejhej!

Tiden rinner som sagt iväg men nu har jag äntligen landat här hemma. Hemma för mig är Skåne och det kommer det nog alltid vara, någon gång kommer jag flytta tillbaka hit för att bli vuxen och bilda familj mm. Kort och gott Skåne=Hemma!

Igår jobbade jag min sista dubbel och detta är min sista korthelg framöver blir det endast "vanliga" helger eller långhelg, fint som snus! Detta firades med en riktigt smidig jobbnatt för att sen snabb ta mig ut till Rogberga och Busan och sen styra bilen mot Skåne. När jag körde över gränsen Skåne-Småland så sprack hela himlen upp och sedan dess har det varit blå himmel med skinande sol hela dagen. Jag som bor i Norrland och haft regn varje dag den senaste månaden har varit i chock och varken behövt jacka, tjocka tröjor eller något av det jag packat med mig.

Hemma möttes jag av världens bästa föräldrar, familj och två fina hästar som båda var glada över att se mig (ego boost : ) ). Nu ska jag fortsätta ha en myskväll med min underbara familj och bli bortskämd med lagad mat, gott vin och massa skitsnack.

Världens bästa familj <3 
 

Inga kommentarer: