onsdag 16 november 2011

Första inlägget

Hej!

Jag ska nu efter ett par påtryckningar göra ett försök till att blogga.
Bloggen kommer i första hand handla om min och min hästs utveckling och träning.

Vilka är då vi?
Jag heter Hilda, är 21 år gammal och kommer från Klippan (2 mil utanför Helsingborg). Då min mamma hade häst när jag var liten kom jag i kontakt med hästar tidigt men jag började på ridskola när jag var fem år gammal och sedan dess har livet med hästar varit ett självklart val. Sedan slutet av sommaren bor jag i Jönköping och i början av september flyttade även min häst upp till mig.
Min häst (som går under namnet Ture) är tre år gammal efter Carland - Lemon och vår första uppfödning.

Jag och mitt hjärta  

3 kommentarer:

Erika sa...

Äääntligen Hilda. Detta blir kanon! :D

Sigrid sa...

Kul med någon med en Carlandavkomma, som min :)

linn sa...

Kul Hulda!!!