onsdag 30 november 2011

Travbanan

Hej!

Då jag fick hoppa in och jobba extra fick jag ändra lite i min plan då jag var i stallet tidigt och ridhuset är bokat till fyra varje vardag.
Vi begav oss istället bort till travbanan (egentligen var planen att rida där imorgon) och red ett intervall pass. Det märks att han börjar få upp flåset för idag kunde vi lätt köra en intervall mer än vi gjort tidigare. Energin finns kvar i prinsen och han la av några bocksprång och var allmänt pigg och busig.

Efter passet stod vi länge kvar i gången och borstade och kliade. Han är så himla kelsjuk och blir aldrig helt nöjd utan vill alltid ha lite mer. Idag visade han sitt missnöje genom att först vägra röra sig från uppställningen utan stod kvar och blängde på mig innan han med en suck följde med mig ut.

Jag har börjar skriva på ett inlägg om mål för såväl Ture som för mig själv. Förhoppningsvis hinner jag klart tills imorgon om det kan vara av intresse?

favorit stället 

Inga kommentarer: