fredag 16 december 2011

Dag 19

19. Bild på min bästa vän och varför han/hon är det


För några dagar sen skrev jag en hel text om min bästaste vän så passar på att nämna några andra som står mig väldigt nära 


Rekavän Min fina vän som jag träffade på gymnasiet. Vi verkligen klickade direkt och sen dag ett i skolan har vi hängt ihop. Jag kan inte minnas hur många galna party kvällar vi haft där vi för festat ensamma och sen dragit ut och donsat natten lång. 


My Roots Women Antagligen det roligaste arbetskompisar jag någonsin kommer ha. Eftersom alla lämnat sin familj och vänner och åkt över halva jordklotet blev vi varandras familjer och gjorde allt tillsammans. Jag minns hur vi trängde ihop oss i en säng för att vi alla skulle få vakna med "vår" familj på julafton. Nästa år åker jag till England för att träffa hälften igen, behöver jag säga att jag längtar!?






Mina fina spice girls är också givna på denna "listan" 





Inga kommentarer: