fredag 16 december 2011

Zumba

Hej!

Jag skäms lite över att berätta detta men när jag va på Ullared köpte jag ett Zumba spel till mitt Wii. Jag har kört tre gånger nu och jag är positivt överraskad. Jag är i för sig i världens sämsta form och det krävs inte mycket för att jag ska bli trött men trött bli jag. Det känns faktiskt som om det tar rätt bra på speciellt mage och lår också så jag kommer fortsätta köra på ett tag och ge er en ordentlig utvärdering om några månader.

Det jag skulle berätta är att när jag åker hem över jul så ska jag prova en häst. Det är en tre-åring (blir fyra) efter Sheraton. Bus är också efter Sheraton och när ägaren berättar om hästen verkar det finnas en hel del likheter. Ägaren ska snart ha barn och behöver därför få iväg hästen för fortsatt utbildning.
Vi har inte tagit något beslut utan ska bara prova men vore kul om det funkat, så håll tummarna!

VDL Sheraton 

Inga kommentarer: