tisdag 13 december 2011

Helgen som gått

Hej!

Som sagt packade vi tjejer i familjen ihop oss och åkte till Ullared i lördags morse. Min snart tre åriga syster dotter var lyckligast av oss alla och på söndag morgon när det går upp för henne att vi ska in på varuhuset en dag till blir hon helt till sig! Kan mycket möjligt va så att hon är en framtida gäst i tv-programmet.

Lördag kvällen spenderade vi i vår stuga med vin, räkor och massa kvalitetstid. Hedda var som vanligt den som stod för underhållningen. Det var så himla skönt att komma iväg några dagar och bara umgås, tänka på annat och samla ny energi. En väldigt välbehövlig helg med andra ord.

Igår var jag i stallet för första gången och det var riktigt jobbigt men samtidigt skönt att få komma dit och prata med en del av dom som hjälp mig. Tårarna rann igen när jag körde därifrån men det känns bra att jag kom ett steg till i sorg processen.

Jag, min fina mamma och  syster innan hennes bröllop 

Inga kommentarer: