onsdag 14 december 2011

Lilla Bus

Hej!

I måndags innan jag körde upp tänkte jag passa på att leka lite med Bus. Hon har verkligen vuxit till sig och är inte lika aggressiv som innan utan börjar se att livet faktiskt kan vara ganska okej ibland.
Vi hade spänd sadel och gick runt lite på gården och hon skötte sig så bra att jag bestämde för att hänga lite på henne. Hon var verkligen jätte duktig! Reagerade inte alls utan var lugn och avspänd hela tiden.
Jag som aldrig riktigt gillat henne börjar smälta lite och hon är ju trots allt sin mamma upp i dagen så hur kan jag inte tycka om henne?!

Om hon fortsätter vara såhär duktig får hon nog flytta upp till mig efter vintern.

Lite söt är hon allt

1 kommentar:

Erika sa...

Äntligen Hilda, det är bara jag och din mamma som förstått hennes potential innan ;D Du får inte va så hård mot fina Svea!