fredag 30 december 2011

Mina fina

Hej!

Igår åkte jag ut och genomförde min läxa. Inte blev jag mycket klokare men det är tur att jag har min fina pappa som hjälper mig. Var också inne på IKEA och givetvis hittade jag en massa saker som jag vill ha till mitt nya place. Får se vad som blir verklighet och vad som får vänta men dom kommande månaderna lär det bli mer än en tur till just IKEA.

I eftermiddag kommer mina fina brudar upp för att fira nyår med mig. Som vanligt kommer det ljugas, snackas massa skit, skrattas till vi går itu och ett och annat vin glas lär slinka ner.

På grund av att mina fina är här kommer jag nog inte ha tid att blogga utan jag vill njuta så mycket jag kan av deras sällskap så ni får hålla till godo.
Nästa gång är det ett nytt år med nya möjligheter och det ska mycket till för att det inte ska bli bättre än detta. Nu taggar vi till för ett sjuhelsike bra 2012!

Inga kommentarer: