onsdag 28 december 2011

Nytto dag

Hej!

Idag är jag ledig och har fått gjort en hel del. Nu är all min tvätt fixat, lägenheten har fått sig en rejäl städning plus att jag börjat packa ner saker som inte används. Om mindre än en vecka går flytt lasset till MIN egna lägenhet!
Jag ska upp på måndag och hämta nyckeln och då ska jag springa direkt in och se hur den ser ut nu efter att målaren och golvläggaren varit där. Behöver jag säga att jag är sjukt pepp och nyfiken?

Jag har lyxen att vara ledig imorgon också (två dagar i rad är jag inte bortskämd med) och då ska jag åka runt och titta på tv apparater. Behöver en nu när jag flyttar till eget men jag har ingen aning om storlekar och så, 32, 40, 36 tum säger inte mig ett skit utan jag tittar bara på prislappen. Så nu fick jag en liten läxa av pappa att åka ut och titta lite så jag får en känsla av vad jag tycker är lagom.
Tror jag ska slinka inom IKEA också och kika på en soffa som jag haft ögonen på ett tag. Om man hellre går runt på IKEA och titta på möbler, inredning och porslin än på H&M och tittar på kläder får man vuxenpoäng då?

IKEA Calgary 

Inga kommentarer: