måndag 9 januari 2012

Flytt

Hej!

Jag vet att ännu en gång har uppdateringen varit dålig men ännu en gång har tiden inte räckt till.
Mina underbara föräldrar har varit här i dagarna tre och hjälp mig flytta från ena sidan stan till andra. Att jag skulle sätta mig och blogga när dom är här är inte att tänka på, kvalitetstid kallas det!
Att säga att jag är helt klar och nöjd men lägenheten är att ta i men vi kom en bra bit på vägen och nu fattas det bara lite små saker här och var för att jag ska känna mig riktigt nöjd. Tänkte fixa lite bilder till er : )

Efter en veckas utbildning (två kvar) börjar det ändå kännas som att jag har lite koll på i alla fall vissa saker. Det är fortfarande mest ett stort fett frågetecken men jag börjar se kanterna lite tydligare.
Idag är jag ledig och jag har verkligen ingenting planerat. Jag måste ringa några samtal för att göra klart det sista med den gamla lägenheten men annars ska jag mest ligga kvar i soffan och titta på tre kronor.

Dom flesta på jobbet kom tillbaka efter nyårshelgen med förkylning och feber. Naiv som jag är trodde jag att jag klarat mig men efter några dagar fick även jag skiten så nu är återigen Otrivin Comp min bästa vän!

Inga kommentarer: