tisdag 10 januari 2012

Bästis och Bus

Hej!

Igår hade jag laddat upp med massa uppdateringar och bilder men mitt internet valde att lägga av helt och jag har nu precis fått igång det igen. Och nu är jag alldeles för trött för att skriva ner mina tankar.

Som sagt var mina föräldrar här förra veckan och då pratade vi en del om hur vi ska göra med Bus. Det gick inte som planerat under jul/nyår och det kändes långt borta för mig att ta upp henne. Vi diskuterade fram och tillbaka och kom fram till att be min fina bästis om hjälp. Bara lugnt och i sin enkelhet göra exakt samma saker som jag gjort.

Eftersom jag har världens bästaste bästis ställde hon givetvis upp och redan dagen efter körde hon hem till gården och hjälpe mina föräldrar. Det gick jättebra och hon var lika snäll som när jag varit uppe på henne. Så nu lever hoppet om att jag får en häst i månads skiftet! Behöver jag ens nämna att jag är rätt glad?! Kan inte ni alla hålla en tumme för att Bus fortsätter vara på bra humör så jag kan få upp henne, jag börjar nämligen få väldigt mycket abstinens efter en egen häst.

Det kanske trots allt blir du och jag? 

Inga kommentarer: