torsdag 12 januari 2012

Två steg fram och fyra bak

Hej!

Som jag sagt har bästis förbarmat sig över mig och hjälper mig med med Bus. Första gången gick det jättebra medans det igår inte alls hade gått bra. Förhoppningsvis var det vädret och lite för mycket energi som ställde till det för lillan. Nya tag nästa vecka och då hoppas jag hon är snäll igen.

Allvarligt talat så vet jag inte hur länge till jag står ut utan häst. Jag var så peppad inför 2012, det var året som jag skulle komma tillbaka till ridningen på riktigt, kanske komma ut på någon tävling men det jag mest såg fram emot  var att komma tillbaka. Att få rida 5 - 6 dagar i veckan, att få sitta och trimma och nöta sent ut på kvällarna, att få träna, att se framstegen komma och få känna lykorusen som jag saknat i nästan tre år.
På några få timmar raserad alla planer och förhoppningar när min prins försvann.
Nya tag och ny häst och det är trots allt "bara" 354 dagar kvar till 2013....

Idag saknar jag dig mer än vanligt 

1 kommentar:

Erika sa...

be strong <3 snart jäklar är det din tur Hilda. Håller alla tummar!