fredag 13 januari 2012

Halvvägs

Hej!

Nu är jag halvvägs igenom min utbildning. Känns som en del har fastnat men samtidigt är det massor som jag fortfarande inte har en aning om. Har två veckor kvar och förhoppningsvis fastnar det sista också.

Efter jobbet åkte jag till den gamla lägenheten och lämnade nycklarna. Nu är allt klart och jag har "bara" ett ställe att bo vilket passar mig alldeles utmärkt då jag trivs så mycket bättre här i mitt nya place.

Dagens fail var när jag imorse för första gången skulle ut på en längre promenad här uppe och lyckades hamna i någon slags sumpmark/träsk. Det vällde in iskallt vatten i mina skor som jag sedan var tvungen att gå med i cirka en halvtimme innan jag äntligen kom innanför dörrarna och kunde slänga både skorna och mig själv i duschen. Är någon förvånad?

Inga kommentarer: