torsdag 19 januari 2012

Ledig

Hej!

Igår och idag har jag ledigt innan jag går på min stängningshelg. Jobb till halv fyra på morgonen är inte optimalt men oftast är det dom roligaste passen så jag klagar inte allt för mycket.

Igår hade jag det tidiga passet i tvättstugan och mellan maskinerna passade jag på att gå en lång runda, städa lite här hemma och fixa en finfin frukost. Effektiv och nöjd mötte jag upp Äna för en god lunch och en hel del skitsnack.
Då mitt favorit barn snart fyller år gick jag inom stan och köpte med mig lite presenter som jag hoppas prinsessan kommer uppskatta.
Kvällen bjöd på en efterlängtad säsong av The Wire!

Gårdagen var ganska effektiv och jag önskar att jag kunde säga detsamma om idag.
Denna dagen har endast bjudit på trötta och stela lår (gick nästan bara uppför igår) och en väldig massa slöande. Funderar på att bryta mönstret och gå en sväng (dock en något planare runda) och kanske passa på att köpa med mig lite mat hem. Jag måste också ta tag i lite böcker som jag lånat hem från jobbet och skriva hjälplistor så jag kan köra egna shift om två veckor.

Som tur är slipper jag snö och -30 

Inga kommentarer: