söndag 22 januari 2012

Lycka!

Hej!

Hade tidsinställt några inlägg under dom här dagarna när jag jobbat natt men jag är sämre på det här än jag trodde.

Idag är jag en väldigt glad tjej. För idag har bästis galopperat på lilla Bus! Hon sköter sig hur bra som helst och på söndag kommer hon flytta hit : )
Nu är ett liv med hästar nära igen och det gör mig så himla lycklig. Själen får ro och att komma tillbaka till vardagen med hästar hoppas jag kunna hjälpa mig att gå vidare. Min prins kommer alltid vara just min prins men med en ny utmaning tror jag det kan bli lättare att tänka på dom fina minnena istället för den där hemska dagen som spelas upp om och om igen.

Detta betyder också att uppdateringen här kommer att bli bättre men framför allt roligare. (En hästblogg utan häst har funkat sådär).
Om allt går som planerat kommer jag hinna med en liten lektion i just bloggande av Erikus som förhoppningsvis kan hjälpa mig med en ny design.

Efter att jobbat natt helg är man ganska sliten och trött så nu ska jag mysa ner mig i soffan med lite Timmy's innan jag somnar.

Såhär glad är jag idag

Inga kommentarer: