tisdag 17 januari 2012

Mys helg

Hej!

Jag har inte haft tid att berätta om helgen för er. I lördags morse styrde jag och lilla bilen mot Ronneby. Jag har nog aldrig sett så mycket skog i hela mitt liv, det var skog hela vägen. Trodde ett tag att jag var helt vilse men då kom jag fram till en stor skylt "Välkommen till Blekinge" efter det fortsatte skogen igen.

Framme i Ronneby hade bästis bokat in oss på ett jätte fint ställe där vi började med en fin sallad för att sedan få massage. Efteråt blev det lite bubblande i poolen, bastu mm.
Så småningom styrde vi bilarna mot Karlskrona. Där lagade bästis en jätte god middag och sen mös vi ner oss i soffan för massa skitsnack.
Söndagen bjöd på en stor frukost på Scandic och sen var det dags att köra igenom tre timmars skog tillbaka till den fina staden.

Helgen blev se himla mysig och äntligen kunde vi ta igen lite av all förlorad bästis tid.
Jag älskar dig min fina


Inga kommentarer: