torsdag 16 februari 2012

Effektiv

Hej!

Var i stallet vid utsläpp för att kontrollera att Bus ben inte blivit värre över natten och att hon mådde bra. HOn var betydligt argare än igår och så fort jag tittade på benet så sparka hon (det där humöret, suck). Det såg bättre ut och svullnaden hade lagt sig och hon gick glatt ut i hagen. Såg henne ta några travsteg och hon såg fräsch ut. Imorgon tänker jag ta henne några varv på linan så jag kan få en ordentlig titt på hur hon rör sig.
Förhoppningsvis blir det inte värre än såhär och till helgen kanske jag kan rida igen. Ni håller tummarna va?

Efter stallet blev det snabbt hem och vidare till frisören där jag blev lite finare. Satte mig i bilen och tog äntligen tag i min telefon (skärmen har varit i tusen bitar väldigt länge). Jag fick en ny leksak med mig hem och nu kan även jag surfa med mobilen : )

Allt detta var jag klar med innan elva så måste säga att jag startade dagen ganska effektivt. Nu däremot kommer det inte bli mycket gjort utan jag ska leka med min nya telefon, titta på onödigt mycket serier och bara slappa i ett par timmar. Ikväll väntar hockey så då taggas det igång igen.

1 kommentar:

Erika sa...

Klant-svea! Jag håller mina tummar att det snart är bättre såklart :)