söndag 26 februari 2012

GHS

Hej!

Nu är jag hemma efter två intensiva dagar i Göteborg. Har sett eftermiddags klasserna både lördag och söndag och på förmiddagarna har vi gått runt bland alla montrar på mässan. Kvällen igår avslutades med vin och en massa historier i stugan.
Det ända jag egentligen behövde var en ny sadelgjord då min är alldeles för lång för Svea. När jag för första gången inte behövde handla massa saker till hästen tyckte jag det var kul att gå runt och titta på saker till mig själv. Tycker att jag var värd något uppmuntrande

Köpte ett par fina ridbyxor, en tröja och ett par ridskor. Idag bestämde vi oss för att hitta ett par chaps till mig och då jag länge tittat på Veredus började jag leta runt och prova just dessa. Det fanns såklart inte min storlek, (var det rätt längd var dom för vida och rätt vidd var för långa eller korta) jag gav upp men kom över ett par från Tolga som jag tycker är ännu snyggare och här fanns min storlek men inte i svart, suck!
Riktigt sugen på att beställa ett par men innan jag bestämmer mig ska jag åka ner till Charlies och se vad dom har.
Då jag själv aldrig haft något från Tolga tänkte jag höra med er om ni vet något om kvaliteten och så vidare?

Tack ni fina för en super rolig helg, vi har redan börjat planera inför nästa år : )
Mina inköp 

Inga kommentarer: