onsdag 1 februari 2012

Imorgon

Hej!

Idag har jag igen varit onödigt länge i stallet. (jag kan bara inte låta bli) Mina föräldrar är som sagt världens absolut bästa men när det kommer till att tvätta skydd och putsa träns är vi inte riktigt av samma åsikt ; )

Jag får lite panik av att sätta på ett par smutsiga skydd på min häst och att ha ett oputsat och ej ihop snurrat träns på min hängare i sadelkammaren är nästan otänkbart. (Visst fuskar jag också ibland men det är extremt sällan) Så idag blev det lite mindre tid för Bus och mer för hennes utrustning. Skydden hänger nu skinande rena och tränset är på god väg. (Kommer behövas några dagar med extra fett för att få det helt hundra)

Med andra ord är allt redo inför morgondagen, då vi ska jobba. Blir longering och om allt funkar bra kanske jag tar en liten sväng i sadeln. (Om jag ska vara ärlig tror jag inte att jag kan låta bli att hoppa upp)

Första gången på min Prins 

Inga kommentarer: