onsdag 1 februari 2012

Mörkrädd

Hej!

Hur va det nu, skulle jag lägga mig tidigt igår? Såklart satt jag uppe alldeles för länge men trots det har jag känt mig pigg hela dagen. Jobbet flyter på och små saker faller på plats varje dag, nästa vecka går jag kvälls passen och det kan bli intressant att se om jag kommer ihåg den delen också.

Nu när det är mörkt nästan hela dagarna har jag väldigt svårt att komma ut och gå/springa. Jag är barnsligt mörkrädd och vågar knappt gå utanför dörren efter att solen gått ner. (När ska jag växa upp och inse att det inte finns monster bakom varje träd?). Utan gymkort blir det därför svårt med konditionsträningen men det blir desto mer Zumba. Eftersom jag inte fått upp några persienner i vardagsrummet än så roar jag troligtvis en granne eller två när jag dansar men den bjuder jag på : )


Detta läskiga mörker 

Inga kommentarer: