fredag 24 februari 2012

Mamma

Hej!

Gör ett försök att blogga från mobilen, känns som det kan gå lite hur som.

Idag kom som sagt världens bästa mamma till Jönköping. Vi har varit i stallet och sedan blev jag bortskämd med en finfin middag plus vin för att sedan ha lite kvalitets tid med mamma där vi hann gå igenom en hel del.

Ridningen idag var inte hundra. Hon var väldigt spänd och stressad mestadels av vinden men hon var också lite vimsig och tittig. Det blev bättre när jag kom upp och efter lite ridning gick det bättre och hon avslutade riktigt bra. Imorgon ska jag prova att rida henne utan att lina först och då blir det också en del bilder plus film.

Efter stallet åker vi till Göteborg för att shoppa och titta på fina hästar och duktiga ryttare. Får se om jag hinner uppdatera något i helgen men annars vet ni var jag finns, i Göteborg nära min mamma för lite förlorad tid.
Ha en bra helg allihop

Inga kommentarer: