torsdag 23 februari 2012

Lugnet

Hej!

Jag började dagen med en promenad ner till verkstaden för att hämta ut min lilla bil. (det blir betydligt mer motion när man inte har en bil, stort plus) Den måste på ett åter besök snart men nu både startar den och tar mig dit jag vill så jag är nöjd.

Det var på gränsen till kaos emellanåt idag på jobbet så det var extra skönt att få komma ut till stallet, doften och lugnet. Kliade och pussade på lilla Bus extra länge idag och hon såg väldigt nöjd ut.
Imorgon kommer som sagt världens bästa mamma och då blir det ridning. (blivit riktigt ridsugen nu igen) Kommer förhoppningsvis bli både nya filmer och bilder, om mamma kan manövrera kameran vilket inte alls är en självklarhet.

Nu ska jag ta en stor kopp te och titta på några dåliga tv-serier innan jag somnar.

Inga kommentarer: