onsdag 22 februari 2012

Göteborg

Hej!

Imorgon börjar enligt mig Sveriges bästa tävlingar, Göteborg Horse show. Första gången jag var i Göteborg var jag sju år gammal och sen dess har vi åkt minst en dag varje år (undantag från ifjol då jag inte var hemma). Jag ser alltid fram emot tävlingarna och kommer sitta bänkad och studera alla topp ryttare.

Vi har biljetter till lördag och söndag eftermiddag så vi kan se alla stora klasser och finaler (behöver jag nämna att jag är nöjd?). I år bor vi i stuga och kvällen bjuder nog på en hel del skitsnack och gott vin.
Trots min dåliga ekonomi blir det säkert några inköp på mässan. Bus behöver en kortare sadelgjord vilket är prio ett. Sen hade det varit kul att för en gångs skull handla lite snyggt till mig själv. Nu när jag inte tävlar behövs inte den garderoben uppdateras så kanske det kan bli lite pengar över till annat : )

Inga kommentarer: