onsdag 22 februari 2012

Tillbaka till planen

Hej!

Min bil är återigen vid liv! För endast 250 kronor får jag hämta ut den imorgon innan jobbet, lycka! Den behöver åka tillbaka och fixas till igen men jag kan köra ett bra tag till. Därför kommer inte min fina mamma upp försen på fredag som var planen från början men då ska vi ha riktig mys kväll bara hon och jag. (Givetvis börjar den i stallet, inget fredags mys utan fredags frys i ridhuset först)

Var i stallet i morse och stressade igenom stallsysslorna innan jag var tvungen att springa till bussen för att hinna till jobbet i tid. Bus ben är nu helt normalt igen men trots det får jag knappt titta på det, knäpp häst.
På fredag ska jag "visa" för mamma vad vi tränat på och förhoppningsvis kan hon visa sig från sin bästa sida så mamma får se hur fin hon är. (I för sig är det mammas ögonsten så hon behöver aldrig anstränga sig för att göra mamma glad).

Bus var omöjlig att få grimma på som liten
men mamma tyckte ändå att hon var den finaste fölugen i världen 

Inga kommentarer: