tisdag 21 februari 2012

Lilla bilen

Hej!

Igår när jag skulle hem från stallet sa min lilla bil upp sig. Den är verkligen sten död. Efter flera turer fram och tillbaka och en massa hjälp från den underbar familjen Rogö står nu bilen på en verkstad och imorgon ska dom ta en titt på den.
Håll alla tummar i världen för att det inte är något större fel på lilla röd. Den underlättar livet väldigt mycket för mig.

Idag har jag levt utan bil och det var inte alls så svårt som jag trott. (Kanske detta kan få mig att ställa bilen lite oftare?!) Det är bara mer planering och väldigt mycket med pusslande men som sagt, det går! Imorgon blir det till att gå upp tidigt så jag kan fixa stallet på morgonen innan jobb och då bussarna inte riktigt stämmer får jag åka en timme tidigare än om jag tagit bilen men vad gör det?

Världens bästa mamma kommer upp imorgon (skulle egentligen kommit på fredag) för att hjälpa mig nu när jag står utan bil. Stor puss till världens bästa föräldrar!

Världens bästa mamma och syster 

Inga kommentarer: