torsdag 2 februari 2012

Ridit

Hej!

Här har ni en glad tjej!
Kommer till stallet och ser att Bus och en av dom andra står och kliar varandra och ser allmänt kärvänliga ut. Blir glad i hjärtat när jag ser att hon trivs.
Hon fick komma in och stå på gången ensam vilket hon aldrig gjort förut men det gick kanon det också.
Sen kom snälla Martina som följde med oss ner (skönt att slippa vara själv första gången). Hon fick springa en stund på linan och visst finns där en del energi och tryck i damen men det är bara kul.
Efter ett tag kunde jag inte låta bli att hoppa upp (oväntat?) så det blev ett par varv i skritt och trav innan jag nöjde mig och traskade tillbaka till stallet igen.

Lilla Bus skötte sig verkligen exemplariskt och imorgon är planen att jag ska våga mig upp ännu en gång.
Nu ska jag skynda iväg till en kompis och titta på hockey kämpa hv, kämpa!

söta Bus

1 kommentar:

Sofia sa...

Ja, visst är han fantastisk? ^^