söndag 5 februari 2012

Varför?

Hej!

Varför blir aldrig en öl eller ett glas vin just ett utan gärna två, tre eller flera? Kvällen igår spenderades med Anna på en mysig bar med en massa skitsnack och som sagt mer än en öl.

Min plan var att åka till stallet tidigt och gå runt där halva dagen och bara mysa. Så blev det inte. För en gångs skull vaknade jag med en bakfylla som hette duga så klockan hann bli ganska mycket innan jag pallra mig iväg till stallet.

Jag var mentalt förberedd på ett jobbigt pass med tanke på hur det gick sist plus att min kropp inte riktigt har varit med på noterna idag. Det var med ganska tunga fötter som jag drog mig ner till ridhuset.
Så fel jag fick, lilla Bus skötte sig strålande nästan hela tiden och jag är verkligen super nöjd med hur hon tagit till sig jobbet som vi gjorde i fredags. Så det var med betydligt lättare fötter som vi tog oss hem.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med te och nya avsnittet av Ponnyakuten.
Bjuder på lite nörd bilder från idag när jag försökte få en bild på oss

fail

Svea känns inte helt nöjd här haha

Inga kommentarer: