fredag 9 mars 2012

Äventyr

Hej!

I morse var vädret bättre så idag fick Svea gå på äventyr. Första gången ute i det fria och hon skötte sig väldigt bra. Lugn och avspänd med få undantag och när vi kom hem var hon väldigt stolt över sig själv och vad hon åstadkommit. Då är hon faktiskt lite söt.
I helgen ska vi ner till ridhuset och rida ordentligt vilket förhoppningsvis blir kul, återstår att se. 

Nu har jag bara natten kvar sen är jag klar med min jobb vecka och på söndag ska jag lyxa till det genom att inte ställa någon klocka utan sova tills jag vaknar (undra när det hände sist?)
Som sagt har jag jobb kvar i natt så nu ska jag sova några timmar så jag kan hålla mig vaken hela natten så jag kan köra själv nästa gång : )

Vill gärna ha en egen liten vovve 

1 kommentar:

Mulle sa...

Lite galen är du! Och ganska lik din far. . . .
Red ni ut själva?
Älskar dig