lördag 10 mars 2012

Natt jobb

HejInatt hade jag min sista träningsnatt så om två veckor är det jag som kör själv. Det blir en massa tid över för att filosofera och tänka på livet, sånt gillas. En del planet börjar ta form men vill inte avslöja något riktigt än.

Efter ett par timmars sömn är jag nu påväg till stallet för att rida och titta på den lilla söta. För att lugna min kära mor kan jag berätta att jag inte red ur själv igår utan snälla Martina hjälpte mig. Det var bara Prinsen som jag vågade vara så busig med.

Efter stallet väntar utgång och morgondagen ska ägnas åt precis ingenting! Jag ska ligga i sängen onödigt länge och titta på en massa serier och njuta av min lediga dag.

Ha en bra lördagkväll

1 kommentar:

Mulle sa...

Vilken tur!
Men, nu är jag väldigt nyfiken!
Både på dina planer, men också på vad som gjorde Svea så värdefull idag?