lördag 3 mars 2012

Lite mindre

Hej!

Idag är livet lite mindre blä och det mycket tack vare världens bästa Tiffany. När jag berättade att jag fick ställa in våra planer på grund av att min bil dött igen kom hon och lämnade en av deras bilar till mig så jag både kunde ta mig enkelt till stallet (bussförbindelserna är inte super under helgen) och ta mig ut till henne imorgon. Sedan ordnade hon även transport tillbaka på måndag morgon. Nämnde jag att hon är världens bästa?

På måndag morgon är det jag som hänger på låset till bilverkstaden och hoppas att dom har tid att fixa till min lilla röda.
Då det blir en tidig morgon var planen att jag skulle titta på Greys och sova men två av grannarna har valt att ha fest men framför allt så vill dom överrösta varandra och när man bor mitt emellan blir resultatet att min lägenhet inte riktigt går att sova i, inte än i alla fall : )

Inga kommentarer: