måndag 5 mars 2012

Buss buss

Hej!

Som sagt är bilen död och när jag ringde verkstaden imorse (vilket jag tog mod till mig och gjorde 07.01) så går telefonsvararen in och säger att det är stängt hela vecka tio på grund av semester!
Bara älskar flytet jag har just nu! Efter jobbet gick jag bort och köpte mig ett busskort så nu ska det bussas fram och tillbaka vilket såklart aldrig passar jobb schemat men jag är inte bitter, nejdå inte alls...

Detta är också veckan där jag är schemalagd så jag knappt hinner rida lilla bus. Hoppas snart våga mig ut i skogen på henne och om någon vecka kommer denna vecka inte alls vara lika jobbig men tror att mamma uppskattar om jag inte ger mig ut själv i början då hon inte riktigt är lika stabil som sin storebror var.

Då jag åkte med Tiffs snälla pappa från öa imorse har jag varit vaken sen halv fem så snart drar jag täcket över huvudet och somnar så livet kan kännas bättre imorgon.

En bild som alltid får mig på lite bättre humör

Inga kommentarer: