tisdag 13 mars 2012

Tack

Hej!

Stort tack till er som hållit tummarna för min lilla räcer. Han får leva ett tag till och jag hämtade honom i morse och behövde inte betala någonting, sådant gillas skarpt!
Att kunna ta bilen till stallet kändes nästan lite lyxigt, jag har hunnit vänja mig vid att alltid ha en tid att passa. (Jag har fått jobba ganska hårt med tidoptimismen veckan som gått) Jag tror och hoppas att jag ändå kommer fortsätta med bussen, inte varje dag men när det passar. Att ta bussen till jobbet känns nästan självklart och när jag jobbar stängning kommer jag nog fortsätta ta bussen då det är riktigt smidigt.

Svea fick en välförtjänt vilodag idag och när jag kom till stallet stod hon och solade sig. Hon rörde sig inte många meter på den stunden jag var där och när jag gick ut för att prata med henne tyckte hon mest att jag störde så jag lämnade henne så hon kunde fortsätta med sitt. Prinsessan har sina principer och är hon inte på humör för att prata så är hon inte.

Nu väntar två lediga dagar och jag ska ta igen en massa förlorad "data tid" (123 olästa inlägg på bloglovin är inte okej), fixa filmerna från mammas besök och vara onödigt länge i stallet. Bara för att jag kan : )

Nu väntar en macka och film innan jag somnar

Fina mamma med hennes ögonsten 

Inga kommentarer: