onsdag 14 mars 2012

Utvilad

Hej!

Har haft en lyxig förmiddag där jag tillät mig själv att sova tills jag vaknade (med andra ord är jag ordentligt utvilad) och sen läste jag alla 132 blogg inlägg som jag missat för att avsluta förmiddagen med filmen War Horse.

Har ni sett den? En helt fantastisk film och jag tappade räkningen på hur många gånger tårarna började rulla. Även folk som inte är häst intresserade bara måste bli berörda av historien. Jag brukar vara realist och gillar sällan överdrivna eller overkliga berättelser men som sagt tog den här filmen andan ur mig. Ni måste se den!
Jag hoppas kunna åka hem snart och titta på den med min fina mamma som jag vet kommer tycka om den lika mycket som jag.

Nu ska jag lämna lyxen här hemma för att lyxa vidare i bil till stallet. Efter det blir det motion genom att gå ner till jobbet för ett möte och sen cykla hem. Ikväll tänkte jag gå och handla för att sedan laga något riktigt gott och fortsätta min lyxdag med någon form av efterrätt (det är ju trots allt lördag för mig idag) och ännu en bra film i soffan.

1 kommentar:

Pääps sa...

Det låter verkligen som en härlig dag!
Det är du värd.