lördag 31 mars 2012

Underbara Jönköping

Hej!

Jönköping i all ära men att vakna och mötas av flera centimeter snö sista mars är inte okej! Jag tittade ut genom fönstret och för första gången sen jag flyttade önskade jag att jag stannat hemma i Skåne. Vädret kan verkligen göra mig deprimerad och därför tog jag det dåliga beslutet att inte rida idag. (skuld känslor, check!)
Får ändra lite på planen och rida imorgon istället, ingen större skada skedd egentligen men jag gillar inte när jag frångår planen och får då alltid lite dåligt samvete.

Fick en glad överraskning för några dagar sedan då min mamma berättade att hon kommer och hälsar på måndag - tisdag. Så på måndag blir det lite äventyr och förhoppningsvis en del filmer till er. Mer om det på tisdag.

Nu ska jag skynda iväg så jag kan tillbringa ännu en lördag kväll på jobbet.

Snö, snö, snö 

1 kommentar:

Reka sa...

nu söar det även i skåneland :( verkligen inte okej!