måndag 2 april 2012

Norrland

Hej!

Idag är jag extra glad att jag bor uppe i Norr med tanke på att det snöar hemma medans det här är strålande vår väder! Jag har tre dagars jobb vecka (när hände det senast?!) och sist men inte minst så kommer mamma upp (att få träffa henne två gånger på en vecka händer numera väldigt sällan). Livet är mer än okej just nu!

Om en stund ska jag ta en promenad ner till stan för att möta upp mamma och ta en fika. Efter tror jag att hon tvingar med mig till Charlies (kommer nog inte bli så svårt) för att köpa chapsen som jag skulle gjort för flera veckor sedan. På schemat står två turer till Bus så mamma får pussa på sin ögonsten och en massa kvalitets tid ska tas igen.
Håll utkik på onsdag för då kommer spännande video klipp upp

Mamma och hennes ögonsten 

Inga kommentarer: