tisdag 3 april 2012

Mamma

Hej!

Haft två jättefina dagar med världens bästa mamma och som vanligt har jag fått en massa kloka ord om livet och jag har fått prata om både de stora och små sakerna som snurrar i mitt förvirrade huvud.

Den stora aktiviteten var igår kväll då Svea löshoppade! Vi fick henne mer avspänd denna gången och sprången blev mycket rundare (ganska logiskt). Det var kul att se att där finns en del hopp i damen! Vi tränade också på att visa henne för hand och helt plötsligt visade det sig att där finns en del trav att plocka fram så poängen kanske inte kommer bli så tokiga på tre-års trots allt.
Det var detta jag skulle bjuda på filmer från men då jag glömt att ladda min kamera så ville den inte starta. Orutinerat!

Imorse var det ridning som stod på schemat och hon kändes ganska mjuk och fin. Jag jobbade en del med traven och jag tycker själv att jag lyckades plocka fram en ny växel. Det var väldigt nyttigt för mig att se henne från marken, jag fick då en del nya idéer om vad hon behöver jobba extra på för att bli ännu starkare i kroppen. Hästägaren (aka mamma) var väldigt nöjd och strålade ikapp med solen, kul att vi kan göra någon glad : )

Vi har kommit en bra bit sen Januari 

1 kommentar:

Mulle sa...

Gå och lägg dig!!!!
Det ska jag1 :)
Älskar dig!