onsdag 18 april 2012

Kämpa!

Hej!

Busan har fått två välförtjänta vilo dagar med enbart massa pyssel och gullande. Idag var jag sen från jobbet och hade inte hunnit lägga in hennes mat innan jag tog in henne. Detta uppskattades inte och jag fick stränga blickar från damen och även en liten spark i väggen. Där är i alla fall humör i den lilla.
Imorgon ska jag ner till ridhuset igen för att känna igenom henne lite inför helgen.

Utöver jobbet och stallet kämpar jag på med mitt hälsosammare liv. Morgonpromenad igår och idag körde jag igenom träningsprogrammet igen.
Med maten går det också bra. Vågade mig på lasagne idag och det blev riktigt gott, tror jag ska fortsätta experimentera lite i köket så kan det nog bli kul att laga mat.

Nu väntar sängen så jag kommer upp till min promenad imorgon.

2 kommentarer:

Stefan sa...

Bra kämpat med träning och mat!

Stefan sa...

Är du rent galen och släppa in henne utan att maten är redo!!!
Hur tror du Mona hade reagerat?
Sådan dotter sådan mor.