torsdag 19 april 2012

Miss i planeringen

Hej!

Började dagen med att ännu en gång trotsa min sömniga hjärna och tvingade ut kroppen på en promenad, nöjd tjej!
Imorgon kommer jag dock behöva den där timmens extra sömn då jag har jobbar ett dubbelpass och då är all sömn välkommen. Istället blir det lite styrka, ingen vila här inte. (I alla fall inte försen på lördag)

Har precis kommer hem efter ett par timmar i stallet som bjöd på en del mys men framför allt ridning. Idag var det träning igen (inte för min del men för andra i ridhuset) men denna gången var Svea lugnet själv och hade full fokus på sitt eget arbete och lät mig bekymra mig om det andra, duktig häst. Fick också beröm för hur fin hon är samt hur mycket hon utvecklats av några tjejer i stallet. Det är så himla kul att andra också ser utvecklingen och det är inte utan att jag sträcker lite extra på mig och ger Busan en extra klapp.

Hennes man är verkligen katastrof och spretar åt alla möjliga håll så nu har hon fula flätor i manen med förhoppning om bättring. (Det lär ju inte bli sämre)
Tyvärr har en stor miss gjorts angående helgen, ridhuset är uthyrt på lördag. Så typiskt när vi planerat att få gjort mycket men vi får helt enkelt planera om lite och köra desto mer på söndag.

Idag är du ungefär så HÄR söt 

Inga kommentarer: