tisdag 10 april 2012

Krasslig

Hej!

Påskhelgen kan jag sammanfatta med ett ord, underbar! Det var många och mycket som gjorde helgen helt fantastisk. Men att bara få slöa hemma i soffan med familjen och Signe satte verkligen den där extra guldkanten på helgen.

Tillbaka till Jönköping och jag var peppad för ett ridpass igår men fick ställa in då det var tävling i ridhuset (bra koll). Tror allt att den där Svea saknat mig under helgen för igår kom hon när jag ropade och ville helst inte låta någon av sina kompisar få komma fram och hälsa. Då fick hon lite extra pussar och pluspoäng.

Imorse vaknade jag med en förkylning som bara blivit värre under dagen så nu ska jag ta lite piller och en stor kopp te innan jag gottar ner mig med en bra film i soffan. Mina lediga dagar kunde inte kommit lägligare

Inga kommentarer: