lördag 7 april 2012

Hemma!

Hej!
Skåne kommer alltid vara hemma och att få sitta och dega med min fina familj i soffan eller vid köksbordet är det få saker som toppar.

Igår blev det just mest degande i soffan innan vi avrundade med räkor och vin innan jag begav mig in till Klippan. Kvällen bjöd på Muisk quiz på Harrys med fina tjejer och goda drinkar. Vi kom tvåa och för mig och Anna blir det definitivt fler quiz uppe i Jönköping.

Idag tog jag och Reka en lång skritt tur där vi hann prata om allt och alla medans vi löste frågor om livet. Efteråt åkte vi vidare till Erikus där vi började vårt projekt som jag mer eller mindra lurats in i under en mindre nykter kväll. Kul hade vi och jag lovar att ge er en länk när vi är klara.

Eftermiddagen har spenderats med busen Sture (mer om det imorgon) men också en del mys med min Arga.
Nu börjar jag snart om med vinet och maten för att sedan toppa helgen med en utgång. Alla tjejerna ska med och det lär bli både vilt och galet så morgondagen kan bli tuff. Då har jag dock två solstrålar och resten av världens bästa familj här så hur tufft kan det bli?

Hoppas ni har en bra påsk helg

Imorgon blir jag väckt av dessa underbara ungar

Inga kommentarer: